zondag, maart 31, 2002

Geen foto

Het is alweer een week geleden dat Alice en Roelke in de Greune Weide in Eibergen séjourneerden. Nu ik er over denk: dit weekend was eigenlijk meer geschikt (geschikter? een twijfelgeval) geweest. HAHAHA.
Eibergen is natuurlijk geen Parijs, maar ze hebben het ongetwijfeld leuk gehad. Laat ons echter liever ter zake komen: ze hebben geen foto gemaakt van Genoveva Hoppenreijs. Fototoestel vergeten. Alsof ik een klap in mijn gezicht kreeg. Ik sta er helemaal alleen voor. We zijn dus afhankelijk van ooggetuigenverslagen voor een portret van Genoveva Hoppenreijs:
Hoe ziet ze eruit?
-Wel gewoon.
Is ze leuk?
-Ze is heel aardig.
Op wie lijkt ze, wat voor type is ze?
-Ze lijkt eigenlijk wel een beetje op...jou.
Dat is toch niet wat je verwacht?! Dat is toch van je godverdomme hier en van je godverdomme daar?! Fototoestel vergeten en dan ook nog dit?

1 opmerking:

Anoniem zei

Dag Bonny,

Ik ben de Genoveva waar je in 2002 over geschreven hebt. Ik heb al eens eerder geprobeerd je een bericht te sturen maar dat lukte om de een of andere vage reden niet. Misschien dat het nu wel aan komt.