woensdag, maart 06, 2002

NAAM

Genoveva Hoppenreijs, ik krijg die naam maar niet uit mijn gedachten. Genoveva Hoppenreijs van de Greune Weide in Eibergen. Alice zegt dat ik het er niet over mag hebben op mijn blogspot, dat ze misschien ooit deze site wel ziet en dat ze zich dan in de zeik gezet voelt. Maar ik zet haar niet in de zeik. Genoveva kan prima een goed persoon zijn, ze kan niets doen aan haar naam, tenzij haar ouders haar bijvoorbeeld Diana hebben genoemd en zij haar voornaam later in Genoveva heeft veranderd. En dan nog, Diana Hoppenreijs is ook een opvallende naam, maar eerlijk is eerlijk, het haalt het niet bij Genoveva Hoppenreijs. Zou ze die tekst zelf geschreven hebben? Ik zal vragen of Alice een foto van haar maakt. Dan zet ik die op de blogspot, niet om haar in de zeik te zetten, maar gewoon, opdat iedereen kan zien hoe zo iemand eruit ziet.

Geen opmerkingen: