vrijdag, april 19, 2002

En ook dit is weer een geweldig avontuur

Bij ons in de buurt zijn twee supermarkten: één normale met brede gangpaden en iets wat lijkt op een assortiment, en een Konmar met gangpaden waar de mensen elkaar niet kunnen passeren en een half assortiment. Wat je ook besluit te gaan eten, je moet altijd ook nog naar een andere winkel als je je boodschappen bij de Konmar doet. Ik ga daar nog eens verschrikkelijke schade aanrichten.
Nu heb ik nog geluk: ik woon precies tussen beide winkels in en hoef alleen maar naar de Konmar als ik toevallig naar de bloemist ernaast ga. Manon daarentegen woont op kruipafstand: "Ik moet wel naar de Konmar." En dat is toch wel heel zielig.
Gisteren moest ik naar de bloemist om een hyacint te kopen. Ik heb diepvriespizza gegeten, want het regende.

Geen opmerkingen: