woensdag, februari 13, 2002

Geachte Mevrouw/Mijnheer,

In de Gezinsbode van woensdag 6 februari las ik dat u op zoek bent naar parttime postbodes. Met deze brief solliciteer ik naar die functie.

Ik ben 28 jaar en verkeer in een goede fysieke conditie. Ik ben graag in de buitenlucht bijvoorbeeld om een fietstocht te maken op mijn Giant Century, bouwjaar 2000, met drie versnellingen, voor- en achterlicht en stevige bagagedrager.
Ik heb al vele jaren ervaring met post. Ik verstuur geregeld brieven en ansichtkaarten en ontvang ook het nodige (soms zelfs een pakje); ik weet dus, in grove lijnen, hoe het systeem werkt. En wat betreft de "sociale vaardigheden in verband met klantcontacten": daar heb ik alle vertrouwen in.
Graag licht ik mijn sollicitatie nader toe in een gesprek.

Hoogachtend,

Bonny Droevee

p.s. Kan ik een middagwijk krijgen?

Geen opmerkingen: