woensdag, september 29, 2004

Getting started

- Bonny Droevee spreekt u mee.
- Dag, met de buurvrouw, heb je misschien zin in een kopje koffie?
- Nu?
- Als je tijd hebt, je bent natuurlijk druk bezig.
- Ik heb wel even tijd, ik kom eraan.

- Jij woont hier ook mooi.
- Suiker? Melk?
- Melk graag. Wow wat een mooie computer. Heb je internet? Vind je het goed als ik even...

- Heb je al gegeten? Ik heb nog wel een stuk pietsa.
- Heb je ook groente?
- Ja er is nog wel sla en kool.
- Nou, dan is dat ook weer klaar vandaag.

- Ik ga maar weer eens. Bedankt hè. Hé! Heb je een kat? Wat een leuk beest. Ik weet wel een leuke naam.
- Hij heeft al een naam.
- Oh, dat geeft niets. Dag buurvrouw. Dag Pvdb. Kom ook eens bij mij.
- Doe ik. Au revoir.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Beter een buur met een goede internetaansluiting dan...

Anoniem zei

Nou zeg, ik heb een heleboel andere goeie aansluitingen hoorrr.