vrijdag, juli 09, 2004

Welkom in deze wereld die wereld heet

Omdat het buitenleven hongerig maakt en voorraden eindig zijn, moest er vanmiddag, na vier dagen interen, actie worden ondernomen. Helaas is "Inekes broodjes en cadeautjes" sinds gisteren gesloten wegens vakantie (waarmee de hele Kantense middenstand op zijn gat ligt) dus zat er niets anders op dan mijn Giant Century met 36 nieuwe spaken van stal te halen en eens een ander dorp te verkennen.
Mijn keuze viel op het pittoreske Middelstum en in Middelstum op de Plusmarkt. Ik liep wat onwennig rond tussen de schappen, je voelt je toch een beetje vreemd in zo'n ander dorp. De Plusmarkt was echter een heel gewone supermarkt met pesto en pijnboompitten in het assortiment, niks dorps aan eigenlijk. Dacht ik. Tot ik bij de verse vleeswaren kwam. Tussen de achterham en het ontbijtspek stond een paneeltje met de tekst: geboren: Daan, 14-6-2004, zoon van die en die. Er lag een boekje bij waar je wat in kon schrijven en dat heb ik gedaan, aardige dingen bovendien.

Geen opmerkingen: