dinsdag, juli 13, 2004

Een gast

Gisteren ben ik voor het eerst in dagen niet natgeregend, maar dat is niet de verdienste van het weer, zal ik maar zeggen. Ik kreeg bezoek van Corry, niet onverwacht overigens. In Kantens komen de mensen niet op de bonnefooi langs. Afspraken worden weken van te voren gemaakt, daarna volgt de bustijdencheck en dan een bevestigend telefoongesprek. Nog nooit heb ik zo veel gelegenheid gehad om naar bezoek toe te leven.
Corry had cadeaus bij zich, ook dat is niet gewoon en daarom des te leuker. Om half elf vertrok ze weer met de streekbus die haar eerder op de avond voor het huis had afgezet (service van de zaak). Ik bleef achter met een set jongleerballen en een fles port en na een lange, ongelukkige nacht kan ik met zekerheid stellen dat die twee niet goed samen gaan.

Geen opmerkingen: