vrijdag, juli 02, 2004

Post uit Spanje

Vroeger, op vrijdagavond rond deze tijd, vroeg ik me af waar ik eens heen zou gaan: naar café de Spieghel of de Drie Uiltjes.
Tegenwoordig heb ik wel wat anders aan mijn hoofd: hoe krijg ik pvdb onder de bank vandaan ("hij moet toch ook eens naar zijn eigen huis?"), moet die was echt vandaag nog opgehangen worden en kan de belastingdienst nu nog met een definitieve aanslag van 2002 aankomen als die in mijn nadeel is?
Zorgen dus.
Maar ook fijne dingen. De buurman (niet de knappe, maar deze is ook leuk) belde aan en in zijn handen had hij een onooglijke vaalgrijswitte doos.
- Oh ben je wel thuis, ik dacht dat je op vakantie was.
- Nee ik was aan het werk op camping Stadspark
- Jaja... dit pakje is bij ons bezorgd, omdat je niet thuis was.
- Een pakje uit Spanje! Hoera, hier wacht ik al zo lang op.
Een pakje voor mij, bezorgd bij de buren. Voor geen geld vertel ik wat erin zit.

Geen opmerkingen: