dinsdag, november 09, 2004

Scott, wie kent het niet

Hoera! Mijn versterker is stuk en nu moet ik een nieuwe. Er moet geconsumeerd worden willen we met z'n allen het hoofd boven water houden en ik draag graag mijn steentje bij.
"Maar", zegt Aliesje, "misschien kan ie nog gerepareerd worden." Ja, dat is echt een gezelligerd voor erbij. Wie repareert er tegenwoordig nog wat? Bestaan er nog wel reparateurs?
"Mijn collega Karel is audiofreak", gaat Aliesje onverstoorbaar verder. "Misschien kan die er wel wat mee."
Ik schreeuw bijna dat dat bakkie 25 jaar oud is, dat ik gestoord word van dat gekraak en dat ik iets nieuws wil.

Door mijn drukke bezigheden in het verzekeringswezen heb ik nog niet tot aanschaf over kunnen gaan. Ondertussen heeft Aliesje met Karel gepraat, die bijkans hysterisch werd toen hij hoorde wat voor merk en type versterker ik had.
"Een Scott! Uit de jaren 70! Dat is zo'n beetje het beste wat er ooit op hifi-gebied is gemaakt. Een collector's item, zo worden ze echt niet meer gemaakt. Ja, die wil ik wel repareren!"

Godverdegodver. Heb ik weer. Te bedenken dat ik er ook nog een platenspeler, een tuner, een cassettedeck en twee boxen van heb.


Dscf0001

Geen opmerkingen: