dinsdag, november 02, 2004

Op de werkvloer

- Het gaat helemaals de verkeerde kant op met de maatschappij, vindt mijn collega in het verzekeringswezen.
- Hmmhmm, zeg ik.
- Die man die het gedaan heeft zou eigenlijks niet meer vrij mogen komen, maar zo zal het wel niet gaan. Die Meindert Tjoelker is ook weer vrijgekomen.
- Meindert Tjoelker leeft niet meer, zeg ik.
- Eh, ik bedoel die Pim vermoord heeft.
- Volkert van der G. Maar die is nog niet vrij.
- Nee, maar hij heeft verders geen tbs gekregen. Dat hoefde niet van hoe heet het ook alweer.
- Het Pieter Baan centrum
- Precies.
- Wat is je punt eigenlijk? vraag ik.
- Dat het een kwestie is van normen en waarden. Die moeten eigenlijks op de lagere school al bijgebracht worden.
- Heb je in de gaten dat je achter sommige bijwoorden een s plakt?
- Wat zeg je?
- Niks, ik ben het helemaals met je eens.

Geen opmerkingen: