woensdag, mei 18, 2005

Vandaag

- heb ik niet veel geluk met het fruit: de banaan was overrijp, de sinaasappel uitgedroogd en aan de kiwi zat een smaakje. Met chips en chocola heb ik dit soort problemen nooit.
- mogen we weer homofoob zijn. Niet dat ik dat ben. Ik kijk wel uit. Claudia de Breij en Inge Diekman heb ik nooit kunnen verdragen. Dat heeft niks met hun lesbiciteit te maken.
- is het 201 jaar geleden dat Napoleon tot keizer werd gekroond (zichzelf tot keizer kroonde moet je zeggen als je wilt tonen dat je goed op de hoogte bent van de geschiedenis, maar de echte experts zijn daar nog niet zo van overtuigd. Zo lijken de beter geïnformeerden vaak juist minder terzakekundig, alleen de erkenning van andere beter geïnformeerden kan hun leed van tijd tot tijd verzachten).
- Zou Karol Józef Wojtyla 85 jaar geworden zijn als ie nog had geleefd.

1 opmerking:

Anoniem zei

Als jij Inge Diepman bedoelt ben ik het grondig met je eens. Sowieso een slechte presentatrice. In Het Zwarte Schaap erbarmelijk, ook elders tenenkrommend slecht. Claudia kan ik nog velen (gebruikt iemand dat werkwoord nog hedentendage of ben ik nu een echte dinosauriër?) maar Inge is echt een excuustruus als je het mij vraagt. Val jij nou op dat soort ? Zeg NEE!???!??!??!?!