dinsdag, juni 22, 2004

Roonaldo



Meer nog dan voor zijn goals, heb ik bewondering voor Wayne Rooney's uiterlijk. Dankzij zijn "funk food" dieet (funk food? zo stond het in de NRC) heeft hij een mooi stevig lijf waarmee hij verbazend goed radslagen maakt. Een geweldig gebit dat nooit is aangeharkt door een beugel, zo heeft de beruchte Engelse dental care ook zijn voordelen. Prachtige lichtblauwe ogen waar je met de beste wil van de wereld niet in kan verdrinken.
Maar de kroon op deze schepping zijn de oren. Alle subtiliteit zit gecomprimeerd in deze twee grappige, rode, krullende, net-nietflapoortjes. Wayne Rooney ears, ik verwacht er nog veel over te horen.

4 opmerkingen:

Bonny zei

1 compliments?

Anoniem zei

clelia vindt dat wayne er leuk op staat!

Anoniem zei

Tja, ik kan er niks aan doen, maar mijn eerste indruk was toch (wat een zegen dat ik nooit voetbal kijk) dat ik naar een jostibandlid op de paralympics zat te kijken. Een heerlijk inteeltsmoeltje, prachtig. Hoe verschillend kunnen mensen zijn ? Te lui om me in te schrijven nu was dit een als anoniem gelabelde bijdrage van Pjotr Wedersteers

Anoniem zei

meer compliments, meer bonny, bonny forever!