woensdag, juni 23, 2004

De tijd krijgt geen vat op ons, nee nee nee!

Gisteren liep ik met mijn handen in mijn zakken door de stad en ik dacht na over het maatschappelijk belang van de flierefluiter. Opeens zag ik Janavel uit de tegenoverliggende straat komen, ze had twee blikjes bier bij zich.
"Koud", zei ze tevreden.
We liepen samen op naar haar huis waar we op de stoep gingen zitten. Janavel opende een blikje, ik dronk niet want ik zou nog gaan hardlopen. Corry, die toevallig langsfietste, voegde zich bij ons en kreeg het andere blikje. Janavel haalde meer bier van binnen. Misschien gaan we binnenkort bowlen met nog iemand erbij. Ik heb uiteindelijk maar één biertje gedronken, toch heb ik niet meer hardgelopen.
"Hangen is het leukste wat er is", zei Corry.
Later heb ik een verrassend lekkere risotto gemaakt met gegrilde rode en gele paprika. Een geslaagde dag.

Geen opmerkingen: