donderdag, september 04, 2003

Hé, de vakantie zit erop, ik wil er niets meer over horen. Als je nu nog gaat, heb je pech. Biertjes drinken voor de tent terwijl de zon schilderachtig ondergaat, ik kan die verhalen niet meer verdragen. Werklozen zijn ook mensen. Werklozen zijn ook mensen met een vakantieritme. Niksdoen is geen vakantie! laat daar geen misverstand over bestaan om met Hans Kraaij te spreken.
Tijd dus voor serieuze zaken. En vandaag zal het gaan over hypochondria. Als je niet weet wat het is en/of of je het hebt, kun je de testjezelf doen. Ik had de meeste C's, een enkele B en een paar vragen kon ik niet beantwoorden. Ik heb nog nooit naar ER gekeken. Ik weet niet waarom niet. Ik weet alleen dat George Clooney erin speelt.
Ik denk niet dat ik erg oud word. Ik heb veel pijntjes die ik niet kan verklaren, bobbels die vanuit het niets komen en elke week een nieuwe klacht. En ik praat er ook nog graag over. Daar moet iets moois in zitten.
Tot slot een goed gedicht.

Geen opmerkingen: