woensdag, september 24, 2003

De slechtste film ooit.

Niet zo'n slecht idee om daar een competitie van te maken, de slechtste film ooit. Jonathan Ross zag de film Gigli van het fijne koppel Ben Affleck en Jennifer Lopez (Ben 'n Jen) en vond dat een goede aanleiding de competitie te starten. Jonathan Ross kennen we allemaal van het BBC programma Never mind the buzzcocks, maar hij heeft, zo zag ik gisteren, ook een eigen filmprogramma, Film 2003. Een wat suffe titel, maar hij doet wat ik (zie post d.d. 26 juni) altijd zo mis: al te slechte films met de grond gelijk te maken zonder misplaatste complimenten te geven voor irrelevante merites (prachtig geluid, weinig behaagziek etc.). Kraken, die handel, wij moeten weten waar we heen gaan.
Voor mijn nominatie van de Worst film ever twijfel ik nog tussen Good Will Hunting, A beautiful Mind en Claire Of The Moon , en ik vergeet vast vele, ongetwijfeld Amerikaanse, draken. Don's Plum was ook afschuwelijk, maar dat was geen kassucces en dat scheelt. Verder zou ik Eyes Wide Shut een eerloze vermelding willen geven voor zijn zouteloze dialogen.

Welaan, ik zal weer eens verder gaan met mijn werkloze leven. Gisteren waanzinnige lol gehad met de poes van de buren en de bellenblaas die over was van het feest van zaterdag. Vandaag staan er ook weer fijne activiteiten op de agenda zoals bibliotheekbezoek en stofzuigerij. Ik moet bezig blijven opdat de onredelijke wens Gigli toch te gaan bekijken (natuurlijk puur om me eens goed te kunnen bescheuren) geen kans krijgt wortel te schieten.

Geen opmerkingen: