vrijdag, maart 14, 2008

2 voor 12 update

Dat ons mogelijk tv-optreden niet alleen mevrouw Pinksterbloem en mijzelf in beroering brengt besefte ik eens te meer na het lezen van het volgende bericht van Batjah:

ik was het al bijna weer vergeten, maar jullie gaan het dus misschien echt doen....! wat goed!
en iets van de roem straalt dan ook weer op mij af.
kandidaten kennen van 2 voor 12 geeft een zeker aanzien. mijn dank.


Het was dan ook met extra spanning dat ik de brief van de Vara opende. Het was maar een dunne enveloppe, wat mij hoop gaf. Een afwijzing zou vast gepaard gaan met een gratis Varagids bij wijze van valse troost. Tot mijn plezier zag ik al snel de zinsnede 'tot ons plezier' staan en toen wist ik genoeg: door. Het kan nog jaren duren voor we worden uitgenodigd, maar we zitten in het 'bestand'.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En ik ben zooo trots op jullie!!!

Groetjes,
Joletta

Anoniem zei

Hoi Bonny,

Ik weet niet of je nog blogt maar ik kan het altijd proberen!
Hoe was 2 voor 12? Ik neem aan dat je inmiddels al op TV bent geweest?
Heb je gewonnen?