dinsdag, oktober 16, 2007

Voor de gevoelige man of Bonny.

Je zit aan tafel. Je bent verdiept in je studieboek of je laptop. Opeens trekt er een onaangename siddering door je lichaam. Er staat iemand te dicht achter je. Je kan geen kant op. Je maakt je kleiner, je verdwijnt in je boek of je scherm, je wil niet weten wat er kan gebeuren.
Wees gerust!
Het is Bonny, met mannendeo uit het boodschappenpakket.
PowerBonny, nu met musk
had ik veel eerder moeten doen, ik heb me nog nooit zo sterk gevoeld.

3 opmerkingen:

Duveltje zei

Wat is er met Bonny aan de hand? Ze wordt steeds poetischer, steeds humoristischer.
Is ze verliefd? Of zwanger? Haar blogkwaliteit neemt hand over hand toe. Zo komen we de winter wel door!!

Bonny zei

Verliefd èn zwanger.
Ik hoop dat het een tweeling wordt, dan noem ik ze Halvar en Bep, naar mijn jeugdidolen. En elke dag zal ik nieuwe foto's van ze posten, want het worden natuurlijk bloedmooie kinderen.

Anoniem zei

ik heb nog 22 zegels over. Kunnen we iets samenvoegen? Dan mag jij de deo!