dinsdag, maart 30, 2004

Alles is niks

- Wat is er aan de hand Corry, je lijkt zo mistroostig de laatste tijd?
- Ik denk dat ik een spierziekte heb
- Heb je nog steeds last van je bowlingblessure?
- Ja, het gaat maar niet weg
- Met mij gaat het ook niet goed. Ik heb overal bobbels: in mijn knieholte, in mijn nek, in mijn zij. Als ik erop druk doet het zeer. Ik ben bang dat ik kanker heb. Bovendien heb ik last van mijn rug. Zo maar vanuit het niets. Kan dat hernia zijn?
- Ik denk het wel
- We gaan dood Corry
- Oh, zeg dat niet Bonny
- Zo erg is dat toch niet. Misschien is dit alles wel niks Corry. Dit leven, het lijkt verdomd echt, maar dat is om ons een rad voor ogen te draaien. Misschien hoeven we niet eens dood te gaan, misschien leven we niet eens.
- Oh zeg dat niet Bonny.

Geen opmerkingen: